Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.07.2012 16:07 - Мъжът от когото очаквам дете
Автор: magen Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2257 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Всъщност той е най-обикновен човек – със своите страхове, слабости, плаче понякога и е наивен по детски.

Той е щуро момче, прави дивотии и те гледа с големи виновни очи. Чупи разни неща, порязва си пръстите, докато майстори. Ходи с колело на работа и косата му стърчи във всички посоки.

Но той е и дълбок и чувствен мъж. Може само с докосване да спре сълзите ми. А с целувка да ме отведе до нови висини.

Той е мъдър – успява да ме разбере дори по-добре от самата мен.

Той е самият живот – дава крила на всяка идея и ми открива нови хоризонти.

Той е силен – справя се с трудностите с усмивка, без да потъва в агресия или отчаяние. Бори се за своите и чужди каузи докрай. Живее живота такъв, какъвто е, по един простичък, истински начин и кара всяко нещо нещо около него да вибрира от виталност.

В неговите очи се виждам по-добра. По-женствена. И дори и да му се нацупя той знае как да ме разсмее. 

С него нямам възраст, нито име, нито професия. С него съм себе си. Той дарявя радостта от живота. Че съществувам. Че сме заедно.
 

Той ражда в мен желанието да дам продължение на двама ни. Да загърбя своята суета, цели и стремежи и да даря с живот едно друго момче, чието сърце ще тупти с моята и неговата кръв.

И ако ме попитат на кого искам да прилича детето, което очаквам, без съмнение ще отговоря “На своя баща”.



Тагове:   дете,   баща,


Гласувай:
2



Предишен постинг

1. анонимен - много е истинско
27.07.2012 23:12
и познато за мен.
Поздрави!
цитирай
2. bogdan33 - Красиво написано!Ще ми се някой ден ...
28.07.2012 08:31
Красиво написано!Ще ми се някой ден жена ми да ми посвети същото :)
цитирай
3. magen - Благодаря ви за коментарите
30.07.2012 10:12
bogdan33 Пожелавам ти го от сърце :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: magen
Категория: Изкуство
Прочетен: 75018
Постинги: 14
Коментари: 56
Гласове: 63
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930